Zaproszenie dla nauczycieli pracujących z dziećmi/uczniami z zaburzeniami lękowymi, w tym z mutyzmem wybiórczym

Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie serdecznie zaprasza na spotkanie konsultacyjne w ramach Sieci Współpracy i Współdziałania nauczycieli pracujących z dziećmi/uczniami z zaburzeniami lękowymi, w tym z mutyzmem wybiórczym.

Dużym ułatwieniem podczas udzielania wskazówek do dalszej pracy będzie zabranie ze sobą dokumentacji, na podstawie której uczniowie objęci są pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole (opinii, orzeczeń).

Spotkanie odbędzie się w dniu 31 stycznia 2020r. (piątek) o godz. 8:00 w Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie, ul. Kraszewskiego 13a , sala nr 5.

Prosimy o telefoniczne potwierdzenie udziału w sekretariacie poradni pod nr tel. 33 852 24 33 do dnia 29 stycznia 2020r.

Joanna Bala

Anna Klima

Maria Kulej

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.